MAJID191(فوتبالی ترین)



فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین

موامبا بازیکن سابق آرسنال در جریان بازی تاتنهام - بولتون بدون برخورد با هیچ بازیكنی روی زمین افتاد و 'هاوارد وب' داور مسابقه دقایقی بعد در حالیكه نتیجه ۱ بر ۱ بود، از بازیكنان خواست زمین را ترك كنند.

وی در جمهوری كنگو متولد شده اما در نوجوانی به انگلیس رفت و در تیم های زیر ۱۶ سال و زیر ۲۱ سال این كشور بازی كرد.

بعد از افتادن او روی زمین تعدادی از بازیكنان در اطرافش جمع شدند و برخی شروع به گریه كردند و بعضی دیگر با دست هایشان سر و صورتشان را گرفتند.

تماشاگران نیز هنگامی كه موامبا در حال انتقال به خارج از زمین بود، به تشویق وی پرداختند.

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پیروزی خانگی منچستریونایتد، آرسنال و لیورپول

شب گذشته در اولین سری از این پیکارها منچستریونایتد پس از حذف از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و کوچ اجباری به لیگ اروپا موفق شد در خانه ۴ بر یک ولورهامپتون را درهم شکند.
 
در این جدال یاران سر‌آلکس فرگوسن که با کسب پیروزی پرگل می‌خواستند همچنان از حمایت هواداران خویش برای ادامه فصل برخوردار باشند و به خاطر ناکامی‌ اخیر با آنان آشتی کنند، با آرایش هجومی وارد میدان شدند.
 
از این رو بعد از چند حمله پراکنده در دقیقه ۱۷ توسط لوئیس نانی، بازیکن پرتغالی به گل اول خویش رسیدند. در دقیقه ۲۷ وین رونی، گلزن ملی‌پوش تیم موفق شد گل دوم شیاطین سرخ را به ثمر برساند. شاگردان فرگوسن تا پایان نیمه نخست همچنان بر حریف خود تاختند، اما نتوانستند گلی دیگر را به نام خود ثبت کنند.

در آغاز نیمه دوم بر سر یک غفلت استیون فلچر، بازیکن ولورهامپتون توانست گلزنی کند و یکی از دو گل دریافتی را پاسخ گوید. با این حال نانی و رونی در این نیمه هم گلزنی کردند. در دقیقه ۵۶ ستاره پرتغالی و در دقیقه ۶۲ رونی شمار گل‌های تیم فرگوسن را به ۴ افزایش دادند. به این شکل شیاطین سرخ اولدترافورد موفق شدند ۴ بر یک جشن پیروزی بگیرند.
 
آن‌ها با این برد و یک بازی بیشتر فاصله خود را در رده دوم جدول با منچسترسیتی (صدرنشین) ۳۸ امتیازی به دو امتیاز کاهش دادند.
 
در دیداری دیگر آرسنال با یک گل در ورزشگاه الامارات بر تیم دوم شهر لیورپول یعنی اورتون غلبه کرد. روبین فان‌پرسی، گلزن درخشان و هلندی تیم لندنی در دقیقه ۷۰ گلزنی کرد.
لیورپول نیز با همین نتیجه در آنفیلد بر کوئینز‌پارک‌رنجرز پیروز شد. لوئیس سوارز، گلزن اروگوئه‌ای زننده تک گل تیم سرخ‌پوش شد.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل وست برومویچ ونگر: از دقیقه اول تا نود نبض بازی در دست آرسنال بود

سرمربی تیم فوتبال آرسنال معتقد است که شاگردانش در کل مصاف با وست‌برومویچ‌آلبیون نمایش با ثباتی داشتند و به این خاطر برنده شدند.

 به نقل از رویترز، آرسن ونگر که شب گذشته شاگردانش در ورزشگاه خانگی الامارات به برتری ۳ بر صفر مقابل وست‌برومویچ‌آلبیون رسیدند، اظهار داشت: از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتیم و تا پایان کنترل کامل بر بازی داشتیم. به نظرم در مجموع بازی در سطح بالا و یکپارچه‌ای ارائه کردیم.

وی ادامه داد: در همه نقاط نمایش پرثباتی ارائه کردیم. نیمه اول البته از فضای کار بهتری بهره گرفتیم و در نیمه دوم نیز با وجود فشاری که حریف وارد کرد، عملکرد قابل قبولی داشتیم.

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

هفته دهم لیگ برتر:آرسنال در زمین چلسی به پیروزی رسید!

تیم فوتبال آرسنال در هفته دهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان در زمین چلسی به یک پیروزی پرگل رسید.

در این دیدار که در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن برگزار شد آرسنال با درخشش "رابین فن پرسی" با نتیجه 5 بر 3 از سد چلسی گذشت.

گل‌های چلسی در این دیدار را  فرانک لمپارد (14)، جان تری (45) و ماتا (81) به ثمر رساندند و برای آرسنالی‌های میهمان رابین فن پرسی سه بار در دقایق 36 و85 و 90،  سانتوس (49) و تئو والکات (56) گل زدند.

جدول رده بندی:
1- منچسترسیتی 25 امتیاز
2- منچستریونایتد 23 امتیاز (یک بازی بیشتر)
3- چلسی 19 امتیاز (یک بازی بیشتر)
4- نیوکاسل 19 امتیاز

شنبه 7 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

آقایان! به فکر جانشین برای فابرگاس و نصری باشید

بازیکن روسی تیم فوتبال آرسنال معتقد است فروش دو بازیکن کلیدي خط میانی توپچیها باید با جذب نفرات جایگزین جبران شود.
 آندری آرشاوین گفت: از دست دادن فابرگاس و نصری برای ما بسیار قابل تامل است، وقتی روی نیمکت ذخیره در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل اودینزه نشسته بودم، به بنتنر گفتم بازیکنی نداریم كه بتواند فان پرسی را تغذیه کند یا این که باعث حمایت قدرتمندانه از مهاجمین دیگر شوند. بنتنر هم به من گفت تنها ژاوی، بازیکن بارسا است که می تواند جانشین سسک فابرگاس شود.
 
این بازیکن 30 ساله که از سال 2009 در خدمت لندنی‌ها است، افزود: خیلی خوشحال هستم مجال بازی در کنار چنین ستارگان بزرگی را بدست آوردم، بازیکنانی که غیرقابل جانشین هستند.
 
وی ادامه داد: با وجود آرته‌تا و دیگر بازیکنان کادر تیم، ما اکنون متفاوت با زمان حضور سسک و سمیر بازی می‌کنیم. با این شرایط سخت است که بتوان پیش‌بینی کرد آرسنال قادر خواهد بود با دو تیم منچستری و چلسی در راه قهرمانی لیگ برتر رقابت کند، در حالیکه بنظر میرسد آنها کاملا مجهز شده‌اند.
 
او در مورد پرمرته ساکر، بازیکن آلمانی که هفته پیش جذب شد، اظهار امیدواری کرد و گفت: من این مدافع  را خوب می‌شناسم. او بازيكني خوب و بلندقامت است که می‌تواند به تیم خیلی کمک کند.
 
همچنین در مورد آندره سانتوز که از فنرباغچه ترکیه جذب شد، نیز عنوان کرد: هیچ شناختی از سانتوز ندارم، تنها می‌دانم که او برزیلی است.

به اعتقاد این ستاره ممتاز پس از خروج فابرگاس و نصری، تیم انگلیسی نیاز به جانشینانی در خط میانی دارد.

او اظهار داشت: بايد به فکر انتخاب جانشین برای دو هافبک بزرگی باشیم که از تیم جدا شدند.

سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پر مرتساکر به آرسنال پیوست

باشگاه آرسنال از خریداری پر مرتساکر با قراردادی به ارزش 9 میلیون یورو خبر دادند. توپچی ها بعد از شکست 2-8 مقابل منچستریونایتد در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر، در ساعات پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی،بازیکن سابق وردربرمن را به خدمت گرفتند.او از مسئولان تیم ملی آلمان که تاکنون 75 بار پیراهن این تیم را برتن کرده بود، اجازه گرفته بود که تا روز سه شنبه اردوی تیم را ترک کرده و با سفر به لندن تستهای پزشکی را پشت سربگذارد و با مسئولان باشگاه به توافق برسد

اکنون انتقال این ستاره 26 ساله به امیریتس قطعی شده است و مرتساکر قراردادی 4 ساله با آرسنال به امضا رسانده است.مرتساکر در صحبتهایی به وب سایت رسمی باشگاه آرسنال گفت:« من دوران فوق العاده ای را در وردربرمن سپری کردم و از آنها واقعا متشکرم. انتقال به لندن برای من به معنای محقق شدن یک رویا و برداشتن یک گم دیگر رو به جلو بود. رقابتهای لیگ برتر همیشه برای من به منزله یک چالش بزرگ است.»از سوی دیگر آرسن ونگر هم دراین باره گفت:« ما خوشحالیم که به پر مرتساکر خوشامد می گویم. او بازیکن ملی پوش آلمان با تجربه فراوان و قدرت بالایی است و در بازیهای زمینی و هوایی هم خیلی خوب است. به نظر من او به خوبی در لیگ  برتر جا می افتد و کمک زیادی به تیم خواهد کرد.»

شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

منچستریونایتد 8 - آرسنال 2، توپچی ها در اولدترافورد به توپ بسته شدند

 

در روزی که تیم فوتبال منچسترسیتی با نتیجه 5 بر یک تاتنهام را مغلوب کرده بود یونایتد، دیگر تیم شهر منچستر نیز با یک نتیجه عجیب آرسنال دیگر تیم لندنی را شکست داد.
یونایتد در دیدار فوق العاده در ورزشگاه خانگی خود موفق شد با نتیجه 8 بر دو آرسنال بحران زده را شکست دهد. به نظر می رسد از دست دادن سمیر نصری و سسک فابرگاس و عدم جذب جانشین برای این دو حسابی توپچی ها را تضعیف کرده است.

بازی در ابتدا متعادل آغاز شد اما هر چه از زمان بازی می گذشت فاشر یونایتد بر روی دروازه آرسنال بیشتر می شد. دنی ولبک در دقیقه 22 با ضربه سر گل او یونایتد را به ثمر رساند. در دقیقه 27 بازی داور یک ضربه پنالتی را به سود آرسنال اعلام کرد اما دخه آ ضربه فان پرسی را مهار کرد تا نتیجه همان یک بر صفر باقی بماند.

یک دقیقه بعد اشلی یانگ با یک ضربه فنی و دیدنی از پشت محوطه جریمه توپ را به قعر دروازه آرسنال فرستاد و نتیجه را دو بر صفر کرد.
سه دقیقه قبل از پایان نیمه اول وین رونی روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه توپچی ها را برای سومین بار باز کرد اما این پایان کار در نیمه اول نبود، تئو والکات در دقایق تلف شده نیمه اول یکی از گلها را جبران کرد تا آرسنال قبل از رفتن به رختکن کمی از شدت این شکست بکاهد.
نیمه دوم نیز با حملات یونایتد ادامه پیدا کرد، آنها در دقیقه 64 بار دیگر توسط رونی به گل رسیدند. سه دقیقه بعد نانی با یک ضربه چیپ گلی تحقیر آمیز را وارد دروازه شجینی، سنگربان جوان آرسنال کرد.

در ادامه پارک جی سونگ در دقیقه 70 ، تنها دو دقیقه بعد از به میدان آمدنش بار دیگر دروازه میهمان را باز کرد تا نتیجه بازی هر لحظه برای آرسنال بدتر شود.
در دقیقه 75 بازی فان پرسی روی اشتباه خط دفاعی یونایتد یکی دیگر از گل ها را جبران کرد اما نتیجه همچنان تحقیر آمیز است. این پایان کار نبود و آرسنال دو گل دیگر هم دریافت کرد. رونی در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی گل هفتم یونایتد را به ثمر رساند و هت تریکش را نیز در این بازی کامل کرد.

در دقایق تلف شده بازی نیز اشلی یانگ گلی مشابه گل اول خود به ثمر رساند تا طوفان شیاطین سرخ در نهایت خاموش شود و آرسنال قربانی آن باشد.
نکته جالب اینکه ترکیب ابتدایی یونایتد در این بازی جوانتر از ترکیب آرسنال بود و شاگردان فرگوسن نشان دادند تا چه حد آماده هستند و می توانند برای هر تیمی خطر ساز باشند.

دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حمايت فرگوسن از پيرمرد محجوب فرانسوي؛ ونگر بهترين مربي تاريخ آرسنال است

 

سرآلكس فرگوسن با بيان اين كه ونگر بهترين مربي تاريخ باشگاه آرسنال است، انتقادهاي اخير از او را غيرمنصفانه مي‌داند.
سرمربي منچستريونايتد در آستانه ديدار اين تيم با آرسنال به حمايت از آرسن ونگر، سرمربي آرسنال پرداخت و گفت كه انتقادهاي اخير از ونگر غير منصفانه است.

ديدار دو تيم قرار است كه فردا (يكشنبه) در چارچوب هفته سوم ليگ برتر انگليس در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شود.

ونگر به علت نتايج ضعيف شاگردانش در دو بازي اول فصل و همچنين از دست دادن سسك فابرگاس و سمير نصري دو بازيكن اصلي خود با سيل انتقادات همراه شده است و روزهاي سختي را در ورزشگاه امارات سپري مي‌كند.

فرگوسن در سخناني كه سايت رسمي باشگاه منچستر آن را منتشر كرد، گفت: مي خواهم بدانم چه كسي مي‌تواند جاي ونگر را بگيرد؟ به خوبي مي دانم كه شش سالي است كه هيچ جامي كسب نكرده است، اما اين چه معناي مي‌تواند داشته باشد؟

سرمربي شياطين سرخ افزود: 15 سالي كه ونگر در آرسنال فعاليت داشته است، بهترين دوران اين باشگاه به شمار مي‌آيد. او بهترين مربي تاريخ باشگاهي است كه همچنان كيفيت و شيوه نمايش بازيكنانش زيبا و زبانزد است. به نظرم انتقاد اخير از او غير عادلانه است، اما چه كسي امروزه معناي ظلم و عدل را مي‌فهمد، روزگار مسخره‌اي است. راضي كردن تماشاگران بسيار سخت‌تر از 20 سال قبل شده است، اين نااميد كننده است.

یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

سمیرنصری به منچسترسیتی پیوست

 

بعد از چند ماه شایعه باشگاه منچسترسیتی سرانجام سمیر نصری هافبک فرانسوی آرسنال را به خدمت گرفت.
 باشگاه منچسترسیتی با قراردادی چهار ساله به ارزش 24 میلیون پوند سمیر نصری را از باشگاه آرسنال به خدمت گرفت. بعد از چند ماه شایعه در مورد نصری این بازیکن در حالی که یک سال دیگر از قراردادش با آرسنال باقی مانده بود این تیم را به مقصد منچسترسیتی ترک کرد.

نصری در ابتدا قصد ترک آرسنال را نداشت اما بعد از آگاه شدن از علاقه "روبرتو مانچینی" سرمربی ایتالیایی من سیتی به او و پیشنهاد دستمزد هفته‌ای 180 هزار پوند تصمیم گرفت جمع توپچی‌ها را ترک کند.

اکنون دو ستاره آرسنال این تیم را ترک کرده‌اند، سمیر نصری به مقصد آرسنال و "سسک فابرگاس" به مقصد بارسلونا. از همین رو هواداران آرسنال انتظار دارند "آرسن ونگر" سرمربی این تیم بازیکنانی را که توانایی پر کردن جای این دو بازیکن را داشته باشند را به خدمت بگیرد.

نصری پنجمین خرید تابستانی سیتی بود. "سرخیو آگوئرو" و "گائل کلیشی" از خریدهای بزرگ سیتی در مهلت نقل و انتقالات بودند.

پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

با اعلام مبلغ قرارداد اسپانسر منچسترسيتي:ونگر: سيتي اعتبار برنامه‌هاي يوفا را زير سوال برد

  
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ساكرنت، ميشل پلاتيني رئيس يوفا در حال بررسي و وضع قوانيني است تا هزينه‌هاي گزاف باشگاه‌ها را محدود كرده و تاثير مالكين متمول را در فوتبال كاهش دهد ولي اين موضوع با قرارداد جديد باشگاه منچسترسيتي با اسپانسر خود تا حدودي زير سوال رفته و واكنش آرسن ونگر سرمربي آرسنال را در پي داشته است.
سران سيتي با بستن قرارداد جديد با شركت هواپيمايي اتحاد كه موجب تغيير نام ورزشگاه نيز خواهد شد، قرارداد خود را در زمينه پيراهن باشگاه نيز تجديد كرده‌اند و قرار شده كه زمين تمريني جديدي نيز در نزديكي ورزشگاه تاسيس شود.
در خبرها آمده كه قرارداد جديد اين شركت هواپيمايي ابوظبي با باشگاه منچسترسيتي بين 300 تا 400 ميليون پوند است و اين مبلغ مي‌تواند شيخ منصور، مالك ثروتمند سيتي را در وضعيت بهتري براي خريدها و ريخت‌ و پاش‌هايش قرار دهد.
آرسن ونگر سرمربي توپچي‌هاي لندن در اين مورد گفت: قرارداد جديد سران سيتي با اسپانسر باشگاه با قوانين يوفا در اين زمينه مغايرت فراواني دارد. اين اتفاق نشان مي‌دهد كه آن‌ها هر كاري كه بخواهند انجام خواهند داد زيرا هيچ‌گونه محدوديتي ندارند. اگر قانوني در اين زمينه وضع شده است، باشگاه منچسترسيتي نيز بايد به آن‌ احترام بگذارد.
ونگر ادامه داد: از اين‌كه پلاتيني پيگير اين مساله است خوشحالم. او مي‌داند كه چندين باشگاه در اروپا هستند كه همه‌چيز را زير پا مي‌گذارند و قصد دارند هر بازيكني را كه دوست دارند را به هر قيمتي كه شده بدست آورند. اين منصفانه نيست. سران يوفا در حال بررسي دقيق اين موضوع هستند و در پشت درهاي بسته اين موضوع را پيگيري كرده و در مورد آن به نتيجه‌هايي نيز رسيده‌اند. اميدوارم تا رسيدن به نتيجه نهايي كارشان را ادامه دهند و از نابود شدن فوتبال در اين زمينه جلوگيري كنند.
 

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

آقاي فابرگاس! مرد باش و به آرسنال وفادار بمان.

 

بازيكن تيم فوتبال آرسنال انگليس در پيامي براي هم‌تيمي اسپانيايي‌اش گفت: سسك، مرد باش و به تيم وفادار بمان.
 به نقل از روزنامه سان، جك ويلشير پس از هياهوي بسياري كه در هفته‌هاي اخير در ارتباط با قضيه انتقال سسك فابرگاس،‌ كاپيتان 24 ساله توپچي‌ها به بارسا پيش آمد، از خود واكنش نشان داد. وي كه اكنون همراه لندني‌ها در تور خاور دور در مالزي به سر مي‌برد، اظهار داشت: وفاداري بخش عمده‌اي از فوتبال است. اين خصلت نشان مي‌دهد كه شما، يك مرد واقعي هستي يا نه. اگر وفادار هستي، ‌اين امر نشان مي‌دهد كه يك مرد واقعي به شمار مي‌رويد.

وي ادامه داد: ما نسبت به آرسنال وفادار هستيم و اين موضوع را در گذشته نشان داده‌ايم. سسك هم سال قبل اين خصلت را نشان داد. اميدواريم امسال نيز اين مشخصه را امسال چند بازيكن نشان دهند. چون مي‌خواهيم ببينم مي‌توانيم جام بگيريم يا نه.
با بيان اين اظهارات ستاره 22 ساله، بازيكنان جدايي‌طلب همچون فابرگاس و سمير نصري را آماج حمله قرارداد.

به باور هافبك جوان تيم لندني، شرايط فابرگاس مشابه لوكامودريچ در تاتنهام است. زيرا هافبك كروات تيم رقيب همشهري خواهان رفتن است، ولي تاتنهام از اين امر جلوگيري مي‌كند. او گفت: اگر به تاتنهام نگاه كنيد، آنها دارند مي‌جنگند تا مودريچ را حفظ كنند.اين رفتار در همه تيم‌ها يكسان است. زيرا هر تيم مي‌خواهد بهترين ستارگانش را حفظ كند. ما هم بايد بهترين‌هايمان را حفظ كنيم اگر مي‌خواهيم فصل بعد صاحب جام شويم.

او ادامه داد: روبين فان پرسي مي‌گويد تيم اگر فابرگاس را بفروشد، به هم مي‌ريزد. من هم به اين حرف اعتقاد دارم. سسك به نحوي الگوي من است . بازيكني است كه مي‌خواهم به حد و اندازه‌هايش برسم.

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

آرسنال در دیداری دوستانه مقابل منتخب مالزی به برتری رسید.

تیم فوتبال آرسنال در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه پرگل 4 بر صفر مقابل منتخب مالزی به برتری برسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال آرسنال در این دیدار که در ورزشگاه "بوکیت جلیل" کوالالامپور برگزار شد با گل های آرون رمزی، جک ویلشر، تئو والکات و کارلوس ولا مقابل میزبان خود به برتری رسید.

بر پایه گزارش یورو اسپرت، سمیرنصری که این روزها شایعات بسیاری پیرامون جدایی وی از آرسنال به گوش می رسد در میدان حاضر شد. سسک فابرگاس هم به دلیل مصدومیت آرسنال را در این سفر همراهی نمی کند.

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->